NrgL_67 Benim bebeğim 4 ay 10 günlük doktorumuz yavaş yavaş tattırabilirsin dedi anne sütü fazla almadığı için başlamayı önerdi bu ayda var mı geçen arkadaşlar ?
Bircicekbirbocekannesi NrgL_67 canım benim kızım emmiyordu 4 aylık aşısına götürdüm o zaman yavaş yavaş biseyler tattirdim ama o hep devamını istiyordu bende kestim o yüzden. Sonra hemşireye anlattım durumu. Emiyor mu dedi yok mama ama yemeğe çok düşkün mamayı aramıyor dedim. Oda daha ne istiyorsun o zaman mamadan daha yararlı senin yaptığın şeyler yedir gitsin dedi. Bi başladık tam başladık yani. 5. Ayında 2 yumurta sarısı kase kase çorba yoğurt yer içerdi ama bebeğini başkasına emanet etme ben çalışınca kayinvalideme emanet ettim ben zorlayamam yerse veririm cart curt dedi şuan kızım 3 yaşında ve onun kraker sevdası yüzünden hiç birşey yemiyor yemeği unuttu resmen yavrum. Aklı fikri sütte şuan. Tabi çorbalarını mutlaka az yağlı salcasiz baharatsız yap. Tarifler var zaten 4. Aya uygun. Gönül rahatlığı ile yetirebilirsin sırf mama alıyorsa. Tabi mamayı tamamen kesmeyeceksin. Mamaya devam. 1 yaşına yakın inek sütüne geçtim sonra.
NrgL_67 Ftmsnny evet tadımlık olacak ben sebze püresiyle baslanılıyor diye biliyorum arkadasım yoğurt la baslamış ilk doktora sormadan siz ilk neyle basladınız ?
Kayracim NrgL_67 bende düşünüyorum ama doktora gidipte başlıcam doktorumuzun verdiği listeyle başladığında çocuk herşeyi yiyormuş yemek seçmiyormuş tavsiye edenler söyledi bende randevu alıp gideceğim yakın zamanda gideceğim doktorda elma suyu ile başlıyormuş
Nazif-Mete16 Bizim de Cumartesi kontrolümüz var doktora ozaman soracağım ,bu Aydan için tadımlık başlarız demişti ,ayrıca 4 ay aşısını yaptıran var mı ateş oluyor mu
Bircicekbirbocekannesi Nazif-Mete16 eğer iki ay aşısında olduysa oluyormuş canım. Benim iki ay aşısında 38 e yakındı yine aynı oldu. Bu aşı 2. Ayın karma aşısıymış çünkü
NrgL_67 Nazif-Mete16 ben yaptırdım çok ateş yapmıyor hafif oluyor ama huzursuzluk yapıyor uykuya gecişte zorlanıyor bi iki gün sürüyor Bircicekbirbocekannesi ya çok güzel bende cesaret edip başlamak istiyorum çünkü mama ağırlıklı besleniyor sütüm olmuyor emiyor ama yetmediği için takviye yapıyordum bu aralar iyice gitti kayınvalidem bakmayacak ben kendim bakıcam doğum iznindeyim işi bırakıcam mecbur teşekkür ederim önerileriniz için allah yardımcımız olsun ☺️✋
Nesrinbek88 Bizimde 4ay aşımız olcak 2 ay aşının 2.dozları sadece verem aşısı yok ben kendim igneden korkan biriyim her aşısını araştırıyorum kızımın yapmz diyoalr ama bebim kzıma ateşleniyor
NrgL_67 Kuboss3838 bende yoğurtan yanayım ama doktorumuz ilk sebze dedi sonra meyve püresi en son yoğurt yazıyor yapımındaki süt pastörize olan sütten oluyor dimi?
NrgL_67 Hazine_aykut evet yapmıştı parol şurup vermişti doktor ondan kullandım ilk gün sonra daha da olmamıştı