Kızlar bebeğim 4 aylık doğduğu günden beri hep ağlayan bir bebek reflüsü falan da var neyse son gunler de şeyi fark ettim evde daha huzurlu kalabalık bir yere gidince daha çok ağlıyor anane ve babaanneye gidiyoruz kalabalık dediğim de oralar onlar da korkutacak bir şey yapmıyor aksine ilgileniyor ama inanılmaz ağlıyor mesela anneme bırakınca sadece annem varsa evde gayet duruyor ama iftar olsun toplanalım kıyameti koparıyor hepte gördüğü insanlar bunu nasıl aşabilirim bu kadar küçük bebek bunun nasıl farkinda olabilir