Kızlar merhaba 20 günlük anayım allaha bin şükür meme emme problemi yok. Dalar yavrum 5 aylık iken işe geri dönücem. Biberon alıştırma zamanlarını ne zaman belirlemem lazım. Çok geç kalmak istemiyorum biberonu da red etmesin diye. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim