Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri forbiome probiyotik kullanıyoruz.. fakat ıkınma kakada zorlanma durumları için süt alerjisi olabilir dendi doktor relectaz verdi ..bu gaz damlası mıdır yoksa probiyotik mi? Ben elimdeki probiyotik ile bunu kullanabilirmiyim acaba?