Beyoglufeyza Busrabsr evet ben ferrum kullanıyorum kiloya 1 damla şeklinde Bide günde 3 damla d vitamini kullanıyorum
Reyhanasya Busrabsr evet kan ilacını aç karnına veriyorum sabah 7 damla 3 damlada gün içerisinde d vitamini
Reyhanasya Busrabsr evet canım 4 ay 3 günlükken vegaferon başladk kabız olunca özeldeki doktorumuz bestiron verdi kilosuna göre de damla sayısını artırıyor doktor
Zeynepalya_ve_annesi Busrabsr 4 aydan itibaren baslayabilirsin ama kabizlik yapabilir siyaha yakin kaka olur korkmana gerek yok kan ilacinin etkileri oluyor 2 ay kullan 6 aydan sonra karadut özü ver o daha sağlıklı hemde bağışıklığı yukselir
Beyoglufeyza Nefeess benim bebeğim 7 kilo mesela günde 7 damla kullanıyorum O şekilde söyledi doktorumuz