Kızlar merhaba. 9 günlük bebeğim var. Tüm vücudunda ama yoğunluk olarak el ve ayaklarında kabuklanma var. Doktora götürdüm herhangi bir sorun yok çok şükür. Nemlendirici kullanmak istiyorum. Doktora da sormadım açıkçası ne kullanayım diye. Çünkü doktorlar pek bir şey söylemiyor bu tarz konularda eczacıya sor diyorlar. Bebek yağı ya da nemlendirici krem olarak önereceğiniz bir şey var mı hangisi iyidir işe yarar? İlk kızımda böyle bir şey yaşamadım hiç krem falan kullanmadım o yüzden rastgele bir şey kullanmak istemiyorum