Kızlar adetimin bugün 9.gün gecikmesi postta açmıştım bununla ilgili evde test yaptım negatif ama hala adet olmadım her neyse dün sağlık ocağına kan sonucumu almaya gittim beta hcg 1 çıktı fakat hala adet olmadım ebede aklımı karıştırdı bir hafta daha olmaZsan tekrar kan ver geç döllenme oluyor bazen dedi tam içim rahat etmişti değeri görünce , ebede öyle söyleyince yine düştü içime şüphe olabilir mi böyle bişey