Kizlar bu eczaneden aldığımiz idrar testlerinin yanılma payı varmıdır sizce dün yaptım pozitif oldu hemen hatta çok belirgin işaret kıpkırmızı oldu hemn bunda bı yanlışlık cikarmi sizce yarın sabah kan testi yapicam ama içim içimi yiyiyor uzulsemmi sevinsemmi bilemedim ikinci gebelim olucak bebeğim 1 yaşında daha🤔🤍