Buglemim09 Merhaba dolap uygulamasina urun yuklemistim bugun satin alinmis kargoya esim goturup verse oluyormu yoksa benimde gitmem lazimmi ?
1ikizannesi Buglemim09 sattiklarim kısmından olmadı gerek hanlık hatirlamiyorsam. Orada kod olustur der. Ona tıkladığınızda bir kod gelir. Hangi kargoyu tercih ettiyseniz oraya gidip gelen kodu vermeniz yeterli
Alaranaz Buglemim09 kod için , siparişlerinize girin önce altta kargo firması seç diyor hangi kargoya verekceniz onu seçip kod al yazıyor alın kodu ekranda direk kocamam yazıcak zaten kod ekran resmi alıp eşinize atın