hazalonal benim bebeğimde 2 aylık aynı böyleydi kuruyordu bide doktor bı krem verdi kortizonlu sadece 5 gün kullanıyorsun iki kere sürdük hiç bişey kalmadı nemlendirici kremde sur kurumasin dedi hametan sürüyorum terleyince sütum değdiği zaman falan yine çıkıyor alnında cenesinde kortizonludan azıcık suruyorum geçiyor hemen doktora götürün krem veriyor sicaklayinca genelde oluyor bebeklerde