Kızlar annemin dolabında dişli magnetler var gittiği ilk diş kutlamalarından. Benim bebeğim doğdu kırkını filan çıkarmadık 😀 öyle dümdüz büyüyor. Bari dişi çıkınca bişey yapalım diyoruz. Siz neler yaptınız? Bir de ilk diş hediyesi ne aldınız? Altın alınır diye biliyorum aldıysanız nasıl bi altın aldınız? Mesela diş mevlidi mi yaptınız pasta mı kestiniz bana fikir verin :)