Merhaba öncelikle sakin olun bizde 2.5 aylıkken dikişli yöntemle sünnet olduk. Emziriyorsanız bol bol emzirin en iyi susturma,sakinleştirme,ağrı kesme yöntemi. Anne sütü alan bebeklerde aman aman ciddi bir ağrı sızı olmazmış doktorumuz öyle söylemişti. Biz sadece krem sürdük. 3 gün banyo yaptırmadık. Karton bardağın alt tarafını kestim bardak iki üç parmak olacak şekilde. Geniş kısmını iki bacağının arasına yerleştirip bezi bağladım. Ki bebeğim yüzü koyun yatıyordu. 5 gün bardak koyduk. Bardak ıslanıyor yumuşuyor zaten ve o bardağı çok kirlenmediyse iki üç bezde bir değiştirdik. 3 gün sonra da banyo yaptırdık. Ayrıca yatarak emzirdim kucağa alırken de popoyu vücudumdan az uzakta havada tuttum kucağıma az almaya çalıştım doktor hiçbirşey olmaz yüzü koyun da yatsın dedi sizinki gibi ama ben bunları yaptım.