Öncelikle çok geçmiş olsun. Böyle bi durum başıma gelmedi ama doğum yaptığım yerde vardı böyle bı bebek. Annesi ikiz doğum yapmıştı. Çocuğun biri gayet iyiyken, diğerinin kalbi delikti. Doktorlar beslenmeyle düzeleceğini soylemislerdi. Gözetim altındaydı devamlı oda. Bol bol emzirsin. Özellikle anne sütü vermeye özen göstersin. Tez zamanda geçer inşallah.