32 gunluk. Kolik olmadigini dusunuyorum. Gunduz masallah gayet sakin bebek gazi oldugunda kendi cikarabiliyor veya 5 dk masajla hallediyorum. Ama 3 gundur her aksam 7 ile 9 arası aglama krizi tutuyor susturamiyoruz. Gaz olmadigina eminim cunku normalde gazini cok kolay cikarabiliyorum. Ve bu krizler 3 gundur var. Bu konuda tecrubesi olan anneler tavsiye verebilir mi?