miniktosbagam öncelikle sabırlı olmalıyız bu süreçte daha çok yeni başlamış siniz bizde pazar günü başladık aniden dedim hadi tuvalete gidelim anneciğim 26 aylık oğlum öyle tam konuşamıyor ama çıkartmaya çalışıyor ben alaturka tuvalete götürüyorum küçük terlik giyiyor heves edip sürekli sordum çiş varmı diye bazen kendisi çiş diyip gidiyoruz bazen pırt yapıyor ona da çiş diyor gidiyoruz ilk gün 3 defa altına kaçırdı çişini ama ikinci gün 2 defa 3. Gün ise 1 defa kaçırdı bugün ise hiç kaçırmadı şükür 🥰 ama ben gece de bez bağlanıyorum tamamen bitti yani A101 e de klozet kapağı geliyor çocuklar için ondan alacağım inşallah bu seferde klozete alışsın istiyorum onu da bilip yapsın…… Biliyorum zor ama biraz sabır sakin olun belki de klozete yapmak istemiyor normal tuvalete gidin bde öyle deneyin☺️