Arkadaşlar buraya yaklaşık 2 ay önce yazmıştım bu konudan dolayı bebeğimde 7 aylık iken makat çatlağı ve kabızlık vardı yaparken çok zorlanıyordu ağlaya ağlaya yapıyordu. Biz bi doktor önerisi ile kayısı çayı verdik ama bebeğim çaydan bi süre sonra iğrendi içmedi kabızlık devam etti. Daha sonra sabahları kalkar kalkmaz ılık su içirdim peşinden de Gül kayısısını sıcak suda bekletip blender ile çekip aç karna yedirdim her gün. Bu sıra da da makatına anestol ve hametanı karıştırıp sürdüm sıcak suya oturtamadım çünkü hava soğuktu hasta olmasından korktum ama bu şekilde atlattık . Geçmez bu vs demeyin kesinlikle inanın sabredin geçiyor