Seda0613 Merhaba anneler :) Bebeğim 2520 49 cm doğdu. 10 gün yoğun bakımda kaldı enfeksiyondan dolayı. Şimdi 1 aylık olduk. 3600 51 cm olmuş. Sankim az mı kilosu, boyu ? Sadece anne sütüyle besleniyor.
Dondurmalikahve Seda0613 Merhaba😃 Bebeğiniz 1100 gram almış e daha ne olsun canım. Doğum kilosu daha fazla olan bebeklerle kıyaslama yaparsanız az gelir tabi
bikerem Seda0613 grami gramina ayni kiloda dogmus bebeklerimiz,2520gr 47cm dogdu oglum. 1 aylik asida olculen kilosu 4200gram. Sizinki de gayet iyi almis maşallah
Seda0613 bikerem maşallah ne güzel kilo almış, boyu ne kadar olmuştu ? Sanki az uzamış gibi hissettim..
bikerem Seda0613 yogun bskim sureci olmus annesi bi dahaki ay daha farkli olacaktir saglikli olsun da minikler insallah. 54cm olmustu. Boyunu yanlis olcmus olabilirler cunku bacaklari tam duz yapamiyirlar ya,maşallah gayet güzel
Seda0613 bikerem sağlıklı olsunda en önemlisi o gerçekten, 15 gün snra ameliyatımız var birde korkuyorum kilosu geride kalıcak diye.. maşallah boyu da güzel uzamış bizimkide sanki yanlış ölçüldü gibi hissettim bacaklarını tam uzatmamıştı çnkü
Seda0613 bikerem kasık fıtığı çıktı mecburen alıcaklar.. Allah razı olsun, Rabbim korusun tüm bebeklerimizi inşallah
Sevcan_12 Seda0613 3 aylık bebegim var doğum 3800 şimdiki kilosu 5300 ya ben ne yapayım Allah için çok üzülüyorum
Seda0613 Sevcan_12 alır annesi üzülme sen, üzüldkçe hisseder bebiş sonra 😔 çok şükür bebeklerimiz yanımızda öyle düşünmek lazım, bir de kıyas yapmamak lzım gerçekten her bebeğin dengesi kendine göreymiş cidden.. sonra kafamıza takıp daha çok üzülüyoruz
bhrbhrrrr Seda0613 ilk aylarda günlük 30 gr alması gerekiyor bu da aylık 900 grama denk geliyor. Sizin bebişin kilo alımı gayet normal