Nerecyaaa Serpil51 bir videoda gördüm kadın bebeğin karnına fön makinası tutu yarım saat sonra rahatça yaptı
Arc1993 Serpil51 dün doktora gittik bu yüzden. Her gün yeşil yapraklı sebzelerden çorba, sabah aç karnına 2 kayısı, kayısı,erikten marmelat ya da meyve suyu. Kivi. 2 de şurup verdi.biri yemek öncesi içiliyor. Kayısı kurusundan meyve suyu yaptım iyi geldi
Serpil51 Nerecyaaa o aşamada olamadık hiç bi zaman 1 yıldır aralıksız kabız yaptığını görünce inanılmaz büyükler gibi hiç bebeklikle alakası yok
Serpil51 Arc1993 bir yıldır kabız toplamda 5 kez bile kendisi yapmamıştır birçok çeşit ilaç kullandık 10 farklı doktora gittik ;( şimdi aklı eriyo beslenmeyle düzelsin diyorum herşeyi yiyo iki gündür kuru kayısı ezmesi yapıyorum sabah akşam veriyorum hiç faydaso yok
Arc1993 Serpil51 maalesef genetik yatkınlık da çok etkili. Biz de 5-6 kez bu yüzden cocuk doktoruna götürdük en son cocuk cerrahına götürdüm makat muayenesi yaptı. Sorun yok diyor ama dediğiniz gibi kabıza meyilli. Eşim de öyleymiş bebeklikten beri. Gün içinde illa bağırsak çalıştırıcı şeyler veriyorum. Uzun süre ilaç kullanımı gerektiriyor bazen bağırsakların düzene girmesi için
Elif_Derin Serpil51 Gecmiş olsun Gün kurusu kayısı alın Bi cezveye 6 7 tane atip 1 bardak suyla pisirin 7 8 dk sonra blenderdan qecirin yedirin Bize cok iyi qeldi
Elif_Derin Serpil51 Benim kızımdada var kabizlik ama benimki korkuyo bikere 6 qun kaka yapmadi ozmn yaparken cani cok acidi ve aqladi Ondan sonra kakasini tutmayi öqrendi yaparsa cani acicak zannedip ama ben surekli konusuyom hatta kaka yapicaqi zaman acicak anne dio kakadan resmen korkuyo ocuk klozete yaptiriyom konusarak sticker yapistirarak
Meraklianneee Kizlar benim kızımda aynı durumda ek gıdaya geçtiğinden beri kabız. Ve kabız olduğu içinde idrar yolu enf. Geciriyo. Şimdi duphalac kullanıyoruz 4 aydır enf olmuyo şükür. Siz hangi bölümlere gittiniz ben gastroenteroloji bölümüne goturcem inşallah bı çare bulunur. Şimdi 19 aylik