Kızlar bebeğim bu ayın 23 ünde 6. Ayı bitirecek geçen ay doktor kontrolümüzde diş eti kabarmış diş çıkcak gibi duruyor dedi ama hala çıkmadı bebeğim de iki gündür çok aşırı huysuz sürekli vızıklanıyor dün ağlama krizlerine girdi ağrı kesici verdim yine susmadı üç saat kucağımda evde gezdik acaba dişleri patlayacakta ondan mı böyle bide öksürmeye başladı ama ateşi yok