AES-0404 Merhaba güzel anneler 🌸 1 yaşından sonra bebislere inek sütü verdiniz mi ? Verdiyseniz günlük sütü mü pastörize sütü mü tercih ediyorsunuz ? Ne kadar sıklıkla ve ne sekilde veriyorsunuz ? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🙏
Merlinlin AES-0404 selam bebeğim 15 aylık hala vermedim 2 yaşına kadar da düşünmüyorum. Geçen gün içimin d vitaminli devam sütü diye bi süt var ondan aldım ilk yudumdan sonra da içmeei zaten. İnek sütü sindirmesi zor 2 yaşa kadar yoğurt kefir ayran peynir olarak ilerlemeyi planlıyorum.
Makaron_88 AES-0404 pınar devam sütü veya milupa devam sütü alıyorum arada öğlenleri veriyorum 200 ml paket olandan 2 gün yarım yarım kullanıyorum
Irmakprensesinannesi AES-0404 niye verme gereği duyuyorsunuz ki mantıken inek sütü kansızlık iştahsızlık vitamin eksiklikleri bağırsak florasan bozukluğu gibi birçok bozukluk olabiliyor onun yerine yogurt ayran kefir peynir verin emiyorsa emzirin mama içiyorsa mama verin derim kızım 8 ay 8 günlük muhtemelen 1 yaş ta olsa vermem inek sütü zaten dokroumuzda onermiyor
Gmze34 Makaron_88 isitmadan mi veriyosunuz birde gunluk ne kadar iciyor ogunleri nasil paylasirmisiniz
AES-0404 Irmakprensesinannesi arada öğün olarak verebilirim diye düşündüm yada kek muhallebi yada puding yaparken kullansam mi diyordum. Mama veriyoruz geceleri ama malum mama fiyatları almış başını gidiyor. 🤷♀️ sütü merak ettim
Irmakprensesinannesi AES-0404 kek vb şeylerde kullanın da direk vermeyin derim doktorunuzun sorun bence
Yengecanne_ Ben veriyorum gece yatmadan bir bardaktan biraz fazla içiyor çünkü emzirmeyi sonlandırmak zorunda kaldım.İlk önce devam sütü veriyordum şuan normal süt veriyorum.