Dilos01 kixlar kızımın dişinde boyle bissy gordum daha yeni fark ettim bilgisi olan yazabilir mi 1 bucuk yaşında kızım
Dilos01 Dilos01 kendi özel doktorumuz yok sağlık hekimimizi aradım meşgul olduğunu söylediler doktorun birezdan tekrar denicem
Dilos01 Annesinin_kuzusu00 bende oyle anladım da sağlık hekimimize fotoğraf attım her gün de dişlerini fırçalıyorum neden boyle oldu şaşırdım 🥺
Tugce1634 Dilos01 o dişte çürüme var gibi ve apse yapmis.umarim çürük değildir cok ufak yavrularimiz.insallah basit birseydir.
Dilos01 Tugce1634 lekesi var Ama kan ilacı kullanmıştık 1 seneyi askin leke yaptı çürüme degil dişindeki leke yani
Babygirl2021 Dilos01 merak etmeyin geçici bir durumdur mutlaka, acısız ağrısız atlatır inşallah yavrucak🌸 bir diş hekimine mutlaka gösterin geçmiş olsun
Tugce1634 Dilos01 cok sukur o zaman canim.benim kizimda da sari beyaz gibi leke var,insan üzülüyor.insallah o apse gibi olan yer de gecer cabucak.