UmutunAnnesiIpek Özel aşılar çok pahalı menenjit aşısı olmus 750TL yaptırmak şart mı sinirlerim epey bozuk.Rota aşısına verdim 500TL Dağa ikincisi varmış 😞 Sizin düşünceleriniz neler🙄
Deletedmom27337 UmutunAnnesiIpek iki gün önce doktora gittik suriyeliler olmadığı için ben yaptırılması taraftarıyım .3 aylık bebek gördüm menenjit olan malesef öldü o yüzden torunlarıma da yaptırdım dedi. Eşimde yaptırmama kararı almıştı. Doktor öyle anlatınca 2 hafta sonra yaptırıcaz hayırlısıyla. Sonradan vah tüh diyeceğimize yaptıralım dedik. Ne zaman berde kapacağı belli olmaz bu hastalığı. Eşimin bi abisi doktor bir yengeside eczacı onlar yaptırmadı çocuklarına o zmnlar suriyeliler yoktu ortada. Ama şimdi öyle bir tehlike var malesef
Omom UmutunAnnesiIpek herhalde 3-4 bin civarı harcadım beş doz menenjit aşısı yaptırdım evet çok pahalı ama kesinlikle olmalılar
Bal-Kaymak UmutunAnnesiIpek rota yaptoedım ama menenjit yaptırmadım. 1 yaşına kadar doktoru yapmadı 1 yaşını geçsin yaparız dedi. Sonra biz o doktora devam etmedik. Biraz bizim hatamız biraz doktor yönlendirmemesi sebebiyle. Ee tani maddi açıdan da pahalı ama yaptırmak istiyordum. 21 aylık oldu şimdi hala yapılıyor mu onu da bilmiyorum. Kaçırdık galiba
RuzgarGulsah Hepsini yaptırdım gerçekten aşırı pahalı herkes yaptıramıyor maalesef bu zamanda keşke devlet karşılayabilse benimde doktorum çok iyi yapıyorsunuz yaptırmakla dedi.
sevil541 Ben de yaptırdım, gerçekten şakaya gelen bir hastalık hiç değil. Allah vermesin, aşı ile önlenebilir bir hastalık ise hiç düşünmem yaptırırım. Pahalı ama ne yapayım yediğimden içtiğimden kısarım diye düşünüyorum
alchn Yaptırmadik iş yeri kapandı tam pandemi dönemi ydi. Ev kira gurbete çalışmaya gitti çok zor zamanlar dan geçtik ama olmadı halen içimde Enn büyük korku
YeniAnneIstanbul UmutunAnnesiIpek devletin karsilamasi gerekiyor karsilamamasi asiri sacma bir durum. Memenjit kucucuk bebekleri oldurebilir :(
Miniknur Menenjitten ölen bebekleri görünce tabiki herşeyden kısarım yaptırırım. Bi doktor şey demişti hastası menenjitten ölmeyen doktor yaptırın demiyor diye. Onu gördüğüm için kesinlikle hastalarıma öneriyorum diyordu
Kayraaa59 UmutunAnnesiIpek 3 buçuk aylığız ilk rotavirüs aşımızı olduk. Elimizden geldiğince hepsini de yaptırmayı düşünüyorum.
Deletedmom_33 UmutunAnnesiIpek Bizde bugün 2 ay aşısı ile Rotarix yaptırdık 495 TL 😅 4.ay ikinci dozu var. Menenjit de yaptırırız zamanı gelince. Artık kaç tl ise vereceğiz.
Deletedmom_23 UmutunAnnesiIpek Kesinlikle yapılmalı. Rota da oldu 2 doz menenjitte. 2 dozumuz daha kaldı. Kulağa pahalı gibi geliyor ama bir telefon parası bile değil ve bu sağlık
614408eoa UmutunAnnesiIpek ilk cocugma hepsini yaptırdm 3 nimenrx 3 bexero 2 rota 2. Cocugda fiyatlar cok dha ucmus ama bogazdan keserim genede yaptırırm canm