Bugun kontorlumuz vardi mam ek gida sebebiyle mamayi reddediyor naptiysak iciremiyoruz bunu doktorumuza soyledik icmesin dedi gidaya devam edelim mamayi icmek istemiyorsa icmesin dedi 8. Ayda olupta mama icirmeyen anneler varmi anne sütü de almiyor kafam karisik