Sakin ol önce 🙂 ben 2 buçuk aylık yapmıştım ortalığı yıktı sonra sakinleşti . yastık unutmazaan iyi olur birde arkalardan koltuk al oyuncak al bol bol sıkıldıkça birini verirsin uzun yolsa gece daha iyi olur mola larda hava aldır rahatlasin bizde önümüzdeki ay yapicaz bakalım nelwr bekliyor beni 🤷