Merhabalar. Oğlum bugün 2.ay aşılarını oldu. Ebe verem aşısı kişiye özel değil açıldıktan sonra herkese yapılıyor diyip 22nisana gelin dedi . 21nisan da bebeğim sünnet olacak ikisi bir ağır gelir mi doktoruma ve aile hekimime sordum hiç sıkıntı olmaz dedi ama ben korkuyorum ağır olur diye napsam bilemedim Bi akıl verir misiniz