2 yaştan sonra kullanılması gereken oto koltuğu nasıl olmalıdır ? 14 kg çocuğum, alacağım ama rahat edemezse diye korkuyorum. Çünkü bebeklikten çıktı puset gibi olmaz bı yaşta. Sadece yükseltici gibi olanlar var onlar uygun mu nasıl olması lazım bilgilendirir misiniz ?