Bebegimin dogumdan kaynakli kolunda bir sorun oldugundan kolunun ustune yatiramadik hep duz yada sol tarafina yatti ve kafa bozuklugu oldu du kafa yastigi ile duzeltmeye calistik ve biraz basarili oldu ancak hala bozukluk var inatla sag tarafina yatmasi gerekirken sol tarafina yatiyor kafama cok takmis durumdayim cok uzuluyorum napabilirim basina gelen varmi bilgisi olan varmi bu arada 6 aylik olduk