Eymeninannesiyim SONshine banada arkadaş sürekli kaka yapıyorsa iyi beslenmediği anlamına geliyor dedi kafamı karıştır dı canım omdan sordum :)
Eymeninannesiyim Bysima banada arkadaş sürekli kaka yapıyorsa iyi beslenmediği anlamına geliyor dedi kafamı karıştır dı canım omdan sordum :)
SONshine Eymeninannesiyim yo aksine her bez degisiminde kaka gormelisin normali bu. Zaman gectikce azalacakdir