Minnakkbebekk Kızım 9 aylık ama ayakları yenidoğan bebeğinki gibi 17 numara bile biraz büyük geliyor ayağını ölçtüm 9/10 cm arası 16 numara ayakkabı var mı 😅
HLmom Minnakkbebekk benim kizimda 8.5 aylık aynı şekilde bende ayakkabı arıyorum nereye baksam 2 3 ay sonra getir diyorlar
tenceretavakuskana Minnakkbebekk ınt de vardır mutlaka converse gıbı bısey almıstım ben kızıma o zamanlarında😂cok komık oluyolar ama ya🤭
Elifmoms Minnakkbebekk kızım 6 aylıkken ilk bayramıydı evde giymesi için ayakkabı almıştık civilden 16 numaraydı hatta ya numarasına bak ne kadar küçük falan diye konuşmuştuk eşimle 😊
HLmom Minnakkbebekk büyük kızımda böyleydi doğum gününde 19 numara ayakkabı almıştım bebek mağazasından
bahar22__ Minnakkbebekk oglum 10 aylık yürümeye başlamıştı 17 numara slmıştım vicco çok rahattı indirimde 60 tl almıştım hem çok pahalı degil
kaymakliekmekkadayifi Minnakkbebekk bez ayakkabilardan var kuzum. Benim kiziminda ayaklari cok küçük 15 aylik hala 19 giyiyor hatta bi tik buyuk bile geliyor😂😂😂