Mihrakuzusu Kızlar bebeğim 5 ay 11 günlük. Sadece formül mama ile besleniyor. Şu an 1 numara hipp kullanıyoruz. Bitmek üzere elimizde de 2 numarası var. 6. Ayda 2 numaraya geçiş oluyor fakat şimdi geçsem ne olur
Melesss Mihrakuzusu biz de aynı durumdaydık bitmişti 1 numara doktorumuz 2yi al dedi. 5,5 aylıktı 2ye başlattı