Eliffatma0113 Slm anneler bu siteden alışveriş yapan var mı çok beğendim takımlar var bilen varsa yazabilir mi🌺☺️
Piko2021 Eliffatma0113 Ben Alisveris yapmistim gayet iyi guzel gelmisti sadece kiyafetlerin rengi ayni gelmiyor ton farkliligi var ekranda daha cekici geliyor ama kaliteli de
Kuzeymiram Eliffatma0113 ay sen soyleyince girip baktim sayfaya cok pahali ama kumaşlari sanci kaliteli gibi gozukuyor
filtrelikahve Eliffatma0113 lamelif giyime de bakabilirsiniz kizlar daha geçen gun elbise aldim kumaşı cok guzel ve 125 tl ye aldim elbiseyi ve ikili etekli takim 100 tl di bakabilirsiniz
Eliffatma0113 Piko2021 yaa öyle mi çok sağol canım ya bende emin olamadım ekranda çok güzel duruyo inşallah güzel gelir🙄🌺
Eliffatma0113 Kuzeymiram evet pahalı güzel ama bı takım var 140 TL onu çok beğendim etekli takım bak istersen canım kareli uygun geldi bana
Kuzeymiram Eliffatma0113 uygunada birseyler var evet kalitesi fotoğrafta guzel gozukuyor insallah oyledir , simdiden alacagin kiyafetleri gule gule giy cnm.😃
Eliffatma0113 filtrelikahve ya orayı biliyorum Kardesim de aliuo bu sitede çok güzel bı takım buldum ondan yazdım ama çok hoş ya birde Google yazdım bı kaç kişi şikayet etmiş düzelmiş bı kısmı bı kısmıda duzelmemis 🤷🏻♀️