Kızlar kısaca şöyle anlatayım. Ben bir şirkette işe başladım. Yarı yönetici asistanıyım yarı sekreter. Daha yeniyim şirkette. Ama burası aktivitesi bol olan bir yer. Yani personel doğum günü olsun, mangal yapmak olsun. Bunların hepside mesai sonrası. Yani 18.15 sonrası. 31 aylıkta kızım var. Eşimin annesi bakıyor. Bu aktivitelere katılmama şansım yok. Bazen 8 bazen 10 gibi bitiyormuş. Siz yerimde olsanız napardınız? Evcil bir insanım. Başka iş mi bakardınız yoksa severmisniz böyle şeyleri