Elisaliya1 kızımı bu yüzden 3 farklı doktora götürdüm. İlk muayenesinde azıcık var zamanla geçer denildi. 1 ay sonraya randevu verdi. Sonra tekrar gittik çocukta kalça çıkığı var denildi ilk yaptığımız test ile alakası yoktu testin doktorda çok şaşırdı. Başka doktora götürün dedi. Ankara’nın en iyi hastanesine götürdüm hiç bi sıkıntı yok denildi. Çok şükür. İlk muayene eden adama hastanede şikayette bulundum. Belki başka doktora götürmeseydim çocuğuma farklı tedavi uygulanacaktı