Fatosss11 Memnun kaldıgınız gaz yapmayan mama arayışındayım aptamili içiyor sadece diğerlerinin tadını beğenmedi ama buda gaz yapıyor çok nalıcam bilmiyorum
Nazlican Fatosss11 Bebelac gold kullanıyorum doğdugundan beri Çok şükür şimdiye kadar hiç gaz sorunu yaşamadık 4 aylıgız
Hilalinannesiiiii Aptamil comfort oneririm, kolik ve gaz onleyici, ilk gunden beri onu kulaniyoruz biz