Esmakaracaaa Kızlar bebeğim birkaç gündür garip bir ses çıkarıyor oyun yapıyor diye düşündüm ama ıkınmaya çalışıyormuş. Asla kabız değil ama ıkındığı için poposunda çatlak oldu sanırım çünkü kakada kan vardı. Başına gelip durumu düzelten var mı
Didemars Esmakaracaaa aynı durumu yaşıyorum fakat kan olmadı benimkinde kakası sulu ama ıkındıgı halde yapamıyor kulak çöpü yardımıyla ben yaptırıyorum doktora götürduk poposunda catlak oluşmuş 6aya kadar böyle seyler yaşanabilir dedi.. hala daha kendi kendine kaka yapamıyor 2bucuk aylık bebeğim
SibelKesim Esmakaracaaa Fito,mavi hametan ve Anestol pomat bunları poposuna sürün çaylağı iyileşsin beslnemesini düzenleyin katı birşey yemesin bol su içsin ve kabızlık için Dulcosoft şurubu mutlaka kullanın bağırsak düzenleyici 3 hafta düzenli olarak kullanın
Esmakaracaaa Didemars bebekler uyarana alıştıklarında kendi kendilerine kaka yapma alışkanlığını reddedermişler. Sizin yardımınızla vu süreci devam ettirirse siz yardım etmeyi bıraktığınızda kabızlık problemi yaşayabilirsiniz. (Biz 5 aylığız )