Karanhulya bi kere kızım 4-5 aylıkken uyku saatinde dısarıdaydık. Gec gelmiştik eve bebek arabasında uyumuştu. Eve tasırken uyandı. O gün bi bozuldu düzeni 10 günde anca toparladım ve bAya çektim. Sonra dedim ki 1 gün keyifli vakit gecırıcem diye bi daha asla uyku döngüsünü bozmayacağım. Çünkü sonrasını yine kızım ve ben çekiyoruz. Şimdi kızım 13,5 aylık. O günden sonra hiç uyku saatinde dışarıda kalmadık. Tabi bebekten bebeğe göre değişir. Biz uyku konusunda çekenlerdeniz 😊