daisymomm Mustafaaa gayet normal vücut düzene giriyor. Bende doğumdan sonra düzenli olarak başlamıştım.
Yesilgul Mustafaaa bende 3 aylıkken oldum gayet normal sütünü falan da etkilemez rahat ol daha çok odemin falan gidiyor bile olunca 😀
Fatosahinibrahim27 Deletedmom27337 bende baştan heri her ay oldum keşke 1 yıl emziren kadar olmasam diyordum
Yesilgul Mustafaaa yok yemene içmeye dikkat et Allahin izniyle hicbisey olmaz ilk olduğumda bende çok korktum azalır diye ama aynı geliyor hiçbir farkı olmadi bol bol emzir kafana takma
Bebegim17 Mustafaaa tam üç aylıktı ben de oldum. Bir sorun yaşamadım çok şükür aynen devam etti emzirme sürecim.
birtutamsac Mustafaaa emzirmek adete engel değildir. Ayrıca sizin için demiyorum ama emziriyorum süt korur hamile kalınmaz da hikaye