Naydin anneannem o hastalığa yakalandı 2 hafta önce gitmiştik hatırlamıyordu çoğu şeyi hareketleri falan kısıtlanmıştı kendisi 28 senedir diyaliz hastası biz onun yorgunluğundan sersemliğindendir dedik başta birkaç gün sonra daha da kötü oldu acaba alzheimer falan mı diyerek doktora götürdüler 4 5 ay önce düşmüştü ve beyni su toplamaya başlamış beyne baskı yaptığı için öyle oluyormuş direk yoğun bakıma aldılar iki gün sonra da ameliyat oldu 1 hafta oldu ameliyat olalı bugün servise çıkardılar ben gidip görmedim ama annemler daha iyi olduğunu söyledi kafatasından delik açıp suyu çekmişler öyle biliyorum sizede geçmiş olsun Allah şifa versin