Merhaba. Oğlum 20 aylık. Avent pipetli suluk kullanıyorduk çok da memnundum ama ucu koptu ve içemiyor artık ondan. Bardaktan da içemiyor. Kullandığımız suluğun yedek ucu satılıyor sadece kendi sitesinde var ve o da 95 TL 🤷🏻♀️ ben sulugu geçen sene 92 liraya almıştım.
Tekrar aynı suluktan almaya bütçem yeterli değil. Ama bardaktan da içemiyor oğlum. Bir hafta önce annemde unutmuştuk suluğu o gün çok zorlandı. Bardaktan içiriyorum genzine kaçıyor, kaşıkla veriyorum yetersiz geliyor zaten çok su içen bir bebek. En son 0-6 ay bir biberonun ucunu kesip o şekilde içmesini sağladık 😬
Sizce şimdi ben daha uygun fiyatlı bir suluk mu alayım yoksa bardağa mı alışsın? Sizinkiler bardağa ne zaman geçti? Ya da bardaktan içen bebekleriniz kaç aylık 🤔