Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük son üç dört gündür acayip derecede emzirirken bogusuyorum resmen ya cıldırıcam zorla vermeye calısıyorum ıstemıyor aglıyor diliyle eliyle itiyor her yontemle vermeyı denıyorum zar zor alıyor sütüm var cok şükür ama neden böyle yapıyor anlamıyorum çok stresliyim yasayan var mı ?