Anneler merhaba. 4 ay önce spinal sezaryen doğum yaptım herşey çok güzeldi, hiç yatmadım çabuk ayaklandım çok mutluydum bu yüzden taa ki 1 ay önceye kadar. Özelde doğum yaptım yapıştırma oldu dikiş yoktu. Ama o kesi yeri şuan baya mor kırmızı arası ve şiş, kasis gibi resmen.😫 Doktoruma attım, tam geçmez dedi ama bir krem verdi. Ayrıca baya ağrıyor, ilk doğum yaptığımda bile ağrımıyordu 4 ay sonra mı ağrır ya. Ne yapabilirim, bunu olup geçiren var mı? Ciltle alakalı bir durummuş maalesef. 😒