birprensannesi0208 Melekannesiiiii gömlekde daha hoş durur tabi böyle kolları fırfırlı olanlara ne diyorlar bilmiyorum ama bence cok tatlı olur öyle 🌸
Casmins Melekannesiiiii ikinci çok tatlıymış. İçine düz değil de biraz daha süslü balon kol gibi bisiyeler güzel olur gibime geldi
BuseBlt Melekannesiiiii 1. Modelin tarzı benim daha çok hoşuma gidiyor bence 1 ☺️ beyaz badi ve hava güzelse diz altı çorapla değilse külotlu corapla 👍
Domino Melekannesiiiii 2.ye bayıldım. 😍 altina beyaz bady ve kilitli corap yada kısa diz altı çorap olabilir 😍
TugceArslan Melekannesiiiii Ekoseli olan. Hem ekstra aksesuarları çok. İçine de müslin beyaz ya da kırık beyaz bir bluz ya da gömlek mükemmel olur❤️
Toprak2509 Melekannesiiiii ilk elbiseyi yılbaşı çekimi için almıştım. İçine beyaz bluz ile. Çok tatlı oldı
BuseBlt Melekannesiiiii onu tam göremedim ☺️ o zaman ekru renk badi yada bebe yaka gömlek de olabilir