Alse35 Eldu97 ben eldiven takmadım kısıtlamadım bırakın kendini tanısın keşfetsin tırnaklarını da ne kadar kessek a da olsa çiziyo ama kantaron yağı kullanıyorum az bi miktar sürüyorum hemen iyileşiyor