agacsizkoala Maral_sultan evolvia hiç kullanmadım Aptamil kullandım oğlum tombik bi bebekti yaradı, ama bu bebekten bebeğe göre değişir
Saricizgilibeyazev Maral_sultan neden canım kilo aldıran acil anlamadım ?? Fos şişkinlik mi olsun istiyorsun
Nursena0606 Maral_sultan 6 aydır evolvia kullanıyorum. 6 kilo aldı oğlum. Aptamil aşırı gaz ve kabızlık yaptı bizde