Kızlar bugün çocuk cerrahisine gittik makatini uyararak tuvaletini yapıyordu oğlum neyse doktor röntgen istedi sonra rontgene baktı bebeğin bağırsakları normalinden daha geniş hemen araştırma Hastanesi'ne git dedi bana korktum altta röntgen yerine indim ordaki röntgen uzmanı bana nereden çıkardı bu filmde bağırsak genişlemesini çocukta gaz var dedi. Ben şimdi ne yapacağımı şaşırdım hangisine inanayım açıkçası doktor filmede üstünkörü bakti başka bir doktora daha mı göstersem yoksa dediği gibi araştırma Hastanesinemi gitsem yardımcı olurmusunuz