Selam kızlar 🤗 Oğlum artık adım atmaya başladığı için ayakkabı arayışına girdim. Aklımda hep vicco vardı . Geçenlerde mağazada denedik girmedi ayağına , büyük numaralar da bayağı büyük oldu. Nike ince tabanlı yumuşak ayakkabılar vardı onlar da olmadı. Ne yapacağım önerisi olan var mı ?🥺