Merhaba kızlar dogum yapalı 22 ay oldu. Gebelıkte seker cıktı ama dogum yaptıktan sonra duzene gırmıstı dusuk cıkıuordu aclık sekerım ama son 8 aydır hem cok sık acıkıyorum gece agzım cok kuruyor tatlı bırsey yıyınce rahatsız oluyorum. Kan verdım tekrardan hba1c yani üç aylık sekerım 6.4 cıkmıs çok yukselms açlık kan sekerımde 112 cıkmıs acaba gecer mı duser mı benım gıbı olan var mı duzelır mı sımdı dokrorum dıyet verdı az yıyıp sık sık yıyorum ama cok cabuk acıkıyorum acıkınca sınırlenıyorum aclıga dayanamıorum cok korkuyorum seker hastası olmaktan sınırlerım harap oldu duyduktan sonra emzırme ıle alakalı olabılır mı acaba