Majesteleri bende de oldu
ilk ısırdıgınıda beklemeiyordumda canım cok acımıstı istemsizce aaa diye bağırdım ona degil tabi ama oda korktu ağladı
hatta bikac gün emerken dudak büktü ağlamaklı oldu
sonra bi kac kez daha yeltendi ama ısırırken bile kendi ağlamaya basladi simdi unuttu gibi nadir ısırıyo ve ilki kadar hırsla ısırmıyo olmaz diyince de bırakıyo 🤭