Arasmom48 bizde aptamil kullanıyoruz canım benimde bebeğim 2 aylık önce sma kullandık kabız yaptı sonra aptamile geçtik bebeğime yaradı istersen evolvia’yı dene sende o iyi diyorlar ben arada ondan da veriyorum rahatlıyor hatta hafif ishal gibi bile oluyor tam ishal değil ama yanlış anlaşılmasın