homosapiens kızım 17 aylık bende yazlık vicco almayı düşünüyorum.. Kızım ilk adım ayakkabısısina 18 ile basladi şuan 17 aylık Nike 21 giyiyor bi tık büyük gibi.. Kıyaslama yapmak için anlatıyorum bu kısmı 🤭geçen parkta bi kız gördüm minnak bişi 13 aylikmis 21 numara vicco giymiş. Ben kalıpları çok küçük diye biliyorum